maaalinnilssson

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av malin nilsson - 4 augusti 2010 15:30

Stackars mig som lilla Julia brukar säga... Jag har bara legat i sängen i dag och inte gjort mycket alls. Jag har ingen feber längre så det är ju positivt men jag har jätte ont i halsen. I dag har jag levt på nyponsoppa och honungste. Bra för halsen, iaf är det vad jag inbillat mig :)


Inatt sov jag hela natten för en gångs skull. Vaknade kl 11 av att mamma banka på dörren och ville ha internet och sen kunde jag inte somna om. Men det var skönt att sova länge. Annars vaknar jag vid 8.


Nej nu ska jag plugga lite till körkortet. Om en vecka kan jag ha körkort :D Wihoo!


Och just ja... I dag när jag läste tidningen så var Frasse med i tidningen med sin Husse. Var jätte kul att se honom i gen (fast det var inte så bra kort), han var precis kopia av Ellie. Skoj skoj!


Later!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards