maaalinnilssson

Alla inlägg den 20 december 2010

Av malin nilsson - 20 december 2010 20:22

Haha nu har jag rört till bloggen ännu mer. Jag har absolut inget tålamod för att hålla på med det här! Speciellt inte med tanke på att min dator tar ungefär 300 år på sig när den ska tänka..


Men men.. det får duga så länge. Jag har ändå inte så mycket för mig på dagarna så det här får bli ett senare problem för jag hörde ryktas om att det skulle göras julgodis nere i köket och det vill jag ju inte missa =)

Av malin nilsson - 20 december 2010 18:58

Ligger på sängen och har ätit alldeles för mycket mat till middag, men det var ju så gott! 


Mitt stadsbesök tog mer eller mindre hela dan bara för att kommunikationen mellan mig och pappa inte alltid funkar som den ska. Det ver ju nästan omöjligt att hitta till alla ställen jag skulle till, och inte blir det bättre när alla med trafikanter som beter sig som  idioter! Ett tag ville jag nästan stanna bilen och skälla ut gubben som var bakom! Fast jag har ju lärt mig sen förut att jag inte ska köra i stan men nån gång ska man väl vänja sig?


Nej jag måste verkligen göra något åt min blogg nu. Headern är ju hemsk! Fast så blir det när man slänger i hop en snabbt.. Kanske ska försöka knåpa ihop en ny nu? Det visar sig om jag lyckas med en som jag är nöjd med :)

Av malin nilsson - 20 december 2010 12:39

Typiskt! I en vecka har min mobil haft ett eget liv så i dag tänkte jag åka och lämna in den på lagning. Men vad händer? När jag ska visa felet för pappa så funkar den igen. Visst är det bra att den funkar men kruxet är att jag lovade pappa att göra massa ärenden åt honom så nu får jag åka in till stan bara för det... Ibland är  jag alldeles för snäll fast jag har ändå inte så mycket annat att göra här hemma.


Jag ligger verkligen efter i mitt julklappshandlande så i morgon och på onsdag blir det bråda dagar för att hinna klart! December har bara rusat i väg och jag undrar vart sjutton all tid har tagit vägen?? Jag som brukar ha köpt alla innan december ens börjat! Nej nu ska jag ta en dusch och sen bege mig mot staden!


Lägger upp en bild på min fina vän också för att jag saknar henne jätte mycket!

  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards