maaalinnilssson

Alla inlägg den 7 december 2010

Av malin nilsson - 7 december 2010 22:00

Haha jag älskar saras och mina konversationer på MSN. "Glödlampor är fina" nog bästa kommentaren hittils! :D


  

Av malin nilsson - 7 december 2010 17:57

Jag har fastnat totalt i den här låten! LOVE IT!


Av malin nilsson - 7 december 2010 17:10

Ja hujedamig så kallt det är ute! Fick en smärre chock när jag gick till bussen från skolan. Inte var det bättre när jag hoppade av bussen hemma. Trodde nästan att jag skulle frysa näsan av mig! Jag kollade på termometern när jag gick hem. 19 minus är inte att leka med! Nu har jag ätit mat och känner mig lite uppvärmd. Funderar på att starta bastun men det är ju inte så kul att sitta där själv så jag spar nog det tills jag har en bastukompis.


Skolarbeten står mig upp över öronen just nu och egentligen känner jag bara för att gå och gömma mig nånstans tills det jullovet börjar. Men jag tror att alla vet att det inte funkar så jag får väl ta ur den berömda tummen och sätta fart helt enkelt.


Ja vad finns det mer att klaga på denna kväll? Nej det får väl räcka så länge. Jag längtar jätte mycket tills fredag för då ska jag och Sara ha Malin+Sara kväll. Det kommer bli dunder! Och så längtar jag till tisdag för då ska jag och Linn ut och äta sushi! Så då blev det två dåliga och två bra saker i det här inlägget! :D

Av malin nilsson - 7 december 2010 06:51

Väldigt otaggad på att gå upp till skolan just nu. Tisdagar och onsdagar är de värsta dagarna! Hjälper ju inte direkt att dom har satt in extra lektioner så att jag slutar 4 ist för 2 KUL! Jag skulle ha träffat Malin efter skolan men jag tvivlar på att hon orkar vänta på mig så vi får nog skjuta upp det till en annan dag.


Ikväll ska jag börja träna igen! Känner att jag har suttit still alldeles för länge nu! Är alltid något som kommer i vägen. Först var jag sjuk, sen mkt i skolan, sen sjuk igen, utomlands och sjuk igen. Det är så min höst sett ut. Men nu är jag frisk som en nötkärna så nu finns det inga ursäkter!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards