maaalinnilssson

Alla inlägg den 16 december 2010

Av malin nilsson - 16 december 2010 20:52

Ja kär är bara förnamnet. Plötsligt insåg jag varför alla är så tokiga i Twilight! Såg nyss första filmen och jag typ log igenom hela filmen, och grät såklart lite i slutet ;). Ja man kanske skulle ta och skaffa sig en vampyr? Undrar bara var jag kan hitta en??


Jag säger iaf MUMS på Robert Pattinson :)

    

Av malin nilsson - 16 december 2010 16:21

frossa, huvudvärk, en upp- och ner vänd mage och helt tappat rösten. Jag mår som jag förtjänar med andra ord. 


Nej men gårdagen var riktigt awesome!! Roligast var nog julbordet, jag skrattade så jag hade ont i magen! Sen blev det långdans runt i skolan och sen fortsatte vi med dans kring granen. Senare blev det utgång och det var väl helt okej det me :)


Idag är jag som sagt ganska bakis och jag känner mig typ mer död än levande men det var bara att pallra sig iväg till skolan ändå i snöstormen.. Skolan var typ värdelös i dag (eller så var det jag som var det?), Hungrig som en gnu på religionen så då blev det inte så mycket gjort sen blev det lunch och vi fick resterna av julbordet som vi åt i går men det var hur gott som helst så det gjorde inget och sen på K-Gs lektion så försökte jag mest hålla ögonen öppna.


Nu ska jag ta en dusch, krypa ner i sängen med en kopp te och tycka synd om mig själv. Inget går upp mot lite självömkan :)

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards