maaalinnilssson

Alla inlägg den 4 december 2010

Av malin nilsson - 4 december 2010 15:25

Vilken skön dag det har varit i dag! 10 minus men det kändes inte så kallt ute så jag har spenderat hela dagen ute. Först tänkte jag åka lite fyrhjuling men så hade pappa nycklarna på sig och han var borta på tomten och snickrade så då gick jag hem ist, men jag var fortfarande så sugen på att åka så jag bestämde mig för att knata dit. Det var nog en av dom jobbigaste promenaderna jag gjort på länge! Pulsa i snö är väl inte det roligaste som finns och inte heller när lungorna fortfarande inte fungerar som de ska. Sen när jag hade nycklarna så var det bara att pulsa tillbaka. Jag tog jätte fina bilder men eftersom mina usb-kablar av nån anledning får fötter så kan jag inte lägga upp dem...


Nu ska jag ta en varm dusch för jag är fortfarande lika kall som en isbit! Sen ska vi äta julbord med familjen. Jag tycker att det är alldeles för tidigt men det blir nog ändå jätte mysigt.

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards