maaalinnilssson

Alla inlägg den 10 december 2010

Av malin nilsson - 10 december 2010 15:02

Jag är en lugn person med takt och ton, måttfull och balanserad. Jag är tyst och stilla  och det ska mycket till innan jag blir exalterad. Men jag har en last som håller mig fast i ett järngrepp varje vinter. När året är slut och snön ligger djup och slädarna medar slinter. Jag vill ha mer jul. Ge mig mer jul!

Av malin nilsson - 10 december 2010 14:09

Idag är det den tionde december och JAG har namnsdag så Grattis till mig själv i dag! Jag hade namnsdag i går också men då var det ingen som grattade mig. Det har det i och för sig ingen gjort i dag heller. Inte ens farmor har ringt så jag tror nog att jag snart får ringa och påminna henne!


Jag är i bakar tagen här hemma. Lussebullar stod på listan i dag och jag tror nog att ett par havrekakor också ska få sig en omgång i ugnen. Men det blir ju så fruktansvärt mycket disk och det är nog bland det värsta jag vet! Disken i sig är väl inte så jobbig men att stå och bada händerna i kokhett vatten tycker jag inte riktigt om.


Idag var jag till läkaren och lämnade en massa prover. Jag ska snart förbjuda undersköterskor att ta blodprov på mig. Varenda gång en undersköterska ska ta blodprov så får jag sitta i över en halvtimme och bara bli stucken. Jag som är rädd för nålar svimmade även denna gång. Kan vara så att jag bara har haft otur och och fått oerfarna men nu är det femte gången. Till slut kom en sjuksköterska när jag hade vaknat till igen och hon stack rätt på en gång.


Ikväll ska vi hela familjen hem till Winbergarna. Kommer bli skit kul att ses efter hur lång tid som helst! Nej nu ska jag ta itu med disken :)

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards