maaalinnilssson

Alla inlägg den 8 december 2010

Av malin nilsson - 8 december 2010 22:02

Jag är så trött nu att ögonen snart kommer att falla ihop. Ett sista inlägg sen blir det marsch pannkaka ner i sängen!


Dom ringde från sjukhuset i dag igen och sa att dom ville ta nya prover (igen?). Jag börjar kunna det här nu! Så på fredag ska jag sitta och döda lite tid på akademiska (igen). Den här gången skulle jag göra en lungröntgen (igen) för att kolla så att lunginflammationen har blivit bra. Och den 22 dec skulle jag få träffa en reumatolog. Varför har jag ingen aning om men jag vet ju sen tidigare att jag är positiv till reumatism så jag undrar vad dom har hittat för skojigt i mina förra prover. Fast min lever som jag fick en remiss om förut sa hon inget om. Man blir ju ta mig tusan hypokondriker av allt det här! Ju mer dom börjar rota i mig desto fler fel hittar dom. Jag kommer vara tömd på blod innan det här året är slut om vi ska fortsätta i den här takten! Men som tur är har jag inte fått några nya dåliga erfarenheter av blodprov så jag är inte lika rädd för det längre iaf ;)


Nej som sagt... Marsch pannkaka ner i sängen var det ja...   

...

Av malin nilsson - 8 december 2010 19:49

I morse gjorde jag en liten fuling och tog sovmorgon, fast det var mest för att jag ville plugga till provet i dag. Vet inte riktigt hur det gick men jag borde bli godkänd iaf. Kändes som om jag hade missat att läst massor med sidor för hälften hade jag inte ens läst om. Men biten om miljögifter och tungmetaller kunde jag som rinnande vatten. Fick inte ens plats på raderna för att jag skrev så mkt. Så jag får se om det räcker för att komplettera upp den biten jag missade. Imorgon ska vi vara ute och gosa med kossorna i ladugården. Älskar att ha praktiska lektioner! 


Nu ska jag plugga ta ett varmt bad! Skönt :D

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards