maaalinnilssson

Alla inlägg den 9 december 2010

Av malin nilsson - 9 december 2010 06:46

Gårdagens sovmorgon slog tillbaka på mig i morse. Jag vaknade och kollade fel på klockan. När klockan var 5 tyckte jag att det såg ut som om det var 7. Jag stressade upp, åt frukost, packade ja allt som man gör på morgonen. Sen precis när jag ska gå till bussen så ringer min alarmklocka. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att fördriva tiden. Ingen ide att gå och lägga sig igen när man redan är klar liksom.


Känner mig lite smått otaggad inför eftermiddagen i ladugården. Jag vet inte var jag lagt min jacka så det får funka med två underställ och en tjocktröja. Men det var inte så jätte kallt ute så jag kanske överlever ändå. Annars får jag lägga mig och kramas med kossorna . Jag känner redan att det ska bli skönt med en dusch sen när vi är klara!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards