maaalinnilssson

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av malin nilsson - 13 februari 2011 11:58

I dag tog jag en lång sovmorgon. Vaknade klockan elva och sen dess har jag kollat på damernas störtlopp. Faktiskt riktigt roligt att kolla på tycker jag. Det går ju så jäkla fort för dom! Banan är nästan 3 km och den biten åker dom på 1.5 minuter! Helt makalöst! Madelhastigheten ligger på 100 km/h! Anja åkte inte så värt bra och hamnade på elfte plats. Lite tråkigt, jag trodde att hon skulle hamna på topp 5 iaf. 


Min moster fyller år i morgon så i dag skulle hon ha lite fika hemma hos sig. Jag är fortfarande sjuk så jag får stanna hemma, men resten av familjen har åkt så jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med i dag. Baka kanske? Det var längesen, skulle behöva baka lite bröd annars har jag ingen frukost i veckan.


    


Det är så himla vackert ute nu när det kom mera snö. Även om jag längtar till våren och värmen så gjorde det inte mig så mycket att det kom så mycket snö :)


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards