maaalinnilssson

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av malin nilsson - 1 februari 2011 09:15

Jösses Amalia! Det är redan februari. Jag undrar vart all tid tar vägen? Det var inte längesen vi höll på att stöka inför julen här hemma tycker jag. Hoppas att sommaren kommer lika fort för nu är jag så trött på det här vädret. 


Idag ska jag och Elin skjutsa morfar till tandläkaren. Hade helt glömt bort det så jag hade planerat in och träffa Sara men nu ska vi ses på fredag i stället och kolla på film. Det kommer bli minst lika bra :) om inte bättre! Jag ska försöka ta tag i min garderob i dag. Den är verkligen överfull för tillfället, jag får knappast plats med hälften av kläderna så det är konstant kaos på mitt rum. Mycket av kläderna använder jag inte ens så jag ska rensa, kläderna som det inte är något fel på tänkte jag skänka till Röda korset resten får sopgubbarna ta hand om :) Nej här sitter jag och babblar. Lika bra att börja på en gång när jag ändå har det i huvudet! 


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards