maaalinnilssson

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av malin nilsson - 12 februari 2011 19:27

"Melodifestivalen deltävling 2" Undrar vad som hände med schlagern egentligen? Förr om året satt jag bänkad, att missa ett program var ju lika med jordens undergång. Förra lördagen stängde jag av efter två bidrag. Det är ju löjligt! Nu är det till och med artister som ställer upp som inte ens kan svenska. Och att man tar in en utländsk jury är ju ännu värre! Svenska melodifestivalen och svenskarna får knappt längre vara med att rösta på bidraget som vi gillar mest. Jag struntar i vilken placering vi får i Eurovison song contest så länge vi har ett bidrag vi är nöjda med!


Tänkt att man kan bli så upprörd över ett tv-program! I vilket fall så ska det bli enormt kul att se Babsan uppträda!


  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards