maaalinnilssson

Alla inlägg den 9 februari 2011

...

Av malin nilsson - 9 februari 2011 23:42

Trött

Kall

Förkyld 

Hungrig


Ja det är nog så jag mår just nu. Kom nyss hem från att ha följt med en säljare ut och se hur dom jobbar. Lite fundersam är man ju, många intryck på en kväll. Jag ska sova på saken och känna efter om det här med försäljning är något för mig. Känner mig inte på topp just nu. Det var så in åt helvete kallt (milt uttryckt) ikväll. Jag är kall så långt in i kroppen man kan komma. Hade jag använt hjärnan lite bättre i morse så hade jag såklart klätt på mig bättre. För jag kollade på vädret och såg att det skulle bli kallt framåt kvällen. 


Nej nu ska jag ta en varm och skön dusch och lägga mig och sova. Tror att jag gör en liten fuling och tar sovmorgon. Skulle vara ganska så skönt! Men jag får se hur jag känner när jag vaknar...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards