maaalinnilssson

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av malin nilsson - 8 februari 2011 14:44

I dag är jag inte på topp alls... Vaknade och hade ruskigt ont i halsen. Usch, usch, fast jag tror nog att jag kände efter lite för mycket när jag sjukanmälde mig. Normalt så brukar jag vara lektionsfri på tisdagar men nu ska vi redovisa våra projektarbeten. Inte hade jag lust att åka in till skolan för att bara sitta och göra ingenting i fyra timmar. Nej jag tog tillvara på tiden i stället och pluggade till samhällsprovet vi har på torsdag. Kändes som om det var mer värt.


Annars så är det ju lovely väder ute. Funderar på att ta mig en promenix. Skulle ju vara grymt skönt! :D

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards