maaalinnilssson

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av malin nilsson - 2 februari 2011 21:17

Har verkligen en dålig dag i dag. Har haft ganska många sånna de senaste dagarna. För står inte vad som har hänt... Skönt att jag inte är så långsint iaf. Det räckte med att sätta på några låtar med Lars Winnerbäck, som förövrigt måste vara Sveriges bästa låtskrivare. Har ni spotify kan ni hitta en grymt bra låt här.


I dag skulle jag ju få provjobba på Sector alarm men chefen ringde och sa att det var några sjuka i dag så han hade inte tid att visa mig hur allt fungerar i dag. Så nästa onsdag bokade vi in en ny tid. Men jag vet inte om jag är så taggad på det där jobbet längre så jag får se om jag ska avboka mötet eller ej...


Jag längtar så mycket till sommaren nu! Jag är lika blåögd nu som alla andra vintrar och tror ännu en gång att den här sommaren kommer bli en av de bästa. Fast jag vet inte, men just nu känns det verkligen som att det kommer bli en awesome sommar! Jag är iaf bra sugen att ta en tur i vårt lilla avlånga land med husvagnen. 


Det är iaf höjdpunkten på sommaren att ligga och guppa på en madrass i solen på vattnet vid sommarstugan!

  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards