maaalinnilssson

Alla inlägg under maj 2010

Av malin nilsson - 10 maj 2010 10:23

Nu har jag haft min sista körlektion! Äntligen!! Janne var sjuk i dag så jag hade en annan lärare. Varför fick jag inte honom från början? Han kunde man iaf prata normalt med. Han sa att jag inte skulle behöva någon mer lektion så det känns bra :D. Körkortet, Here I come!


Nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja. 2 timmar kvar så jag får väl sitta och rulla tummarna tills dess...

Av malin nilsson - 9 maj 2010 18:11

Kan inte sluta sjunga på den här låten! Den går varm på mp3n. Snart sprängs väl telefonen för att den har ledsnat på den! :O Men då kan jag ju iof köpa en ny, eftersom min håller på att gå av på mitten!


http://www.youtube.com/watch?v=tza4cE0JhmQ

Av malin nilsson - 9 maj 2010 17:09

Kom nyss hem från stan. Det var minsann på tiden att träffa Emma igen efter typ ett halv år! Vi åt kinabuffe, så nu har jag ätit mat för en vecka! Känns som om jag kommer spricka snart! Men ikväll tänkte jag ta en långpromenix med Lina.


Jag längtar så sjukt mycket till sommaren nu! Känner på mig att den här sommaren kommer bli grym! 


Nu ska jag ut och välta lite igen...


Tjaråå!

Av malin nilsson - 8 maj 2010 17:01

Jag måste bara säga att jag är så jäkla grym! Äntligen har jag traktorkortet och jag får min praktik! Trodde nästan att det var kört där ett tag...


Har vart en riktigt tråk vecka det här. Bara en massa plugg, från morgon till kväll. Man kan nästan tro att jag blivit en sån där pluggis... Ohhh nej nästa vecka ska jag minsann ligga lite på latsidan! Är ju trots allt bara två dagar nästa veckan. Sen sommarlov!! ( Om man räknar på mitt sätt)


I går vart det grillning med lite för mycket av det goda. Mår som en flodhäst(?) i dag men men... antar att jag förtjänar det. I dag har jag firat att jag fått traktorkort, har vältat hela eftermiddagen. Jag hade sån jäkla frossa! Hade underställ, 2 tjocktröjor och väst. Men ändå så trodde jag att jag skulle frysa ihjäl!


Nu ska jag sova ett tag sen blir det nog film med Lasse.


Hej hopp!

Av malin nilsson - 4 maj 2010 11:40

Nu när jag har lite tid över så tänkte jag ta tillfället i akt och skriva lite. ( Eftersoom jag är en så hemskt upptagen männinska  ). Helgen har vart helt okej. I torsdags så sov Julia och Sara hos mig. Var jätte mysigt. vi tog en långpromenad över golfbanan med Lina. Hon var helt slut sen, hon låg på golvet i köket och orkade knappt röra sig XD. När vi  vaknade på fredag morgonen så hade vi champangefrukost i solen. Var så skönt att sitta där. Resten av dagen spenderade vi i statsparken och hos julia. Runt tio på kvällen åkte jag och sara hem till Johan. Lite spårat men det var kul :). I söndags firade vi Lasse som fyllt år. Sen åkte jag och Elin till Agneta på ljusparty. Det är såå mysigt. Köpte en jätte fina doftaccenter.

  

Längtar tills dom kommer :D. 


Men men nu ska jag städa lite!

See ya!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards