maaalinnilssson

Alla inlägg den 16 maj 2010

...

Av malin nilsson - 16 maj 2010 16:10

Det här var en riktigt tråkig söndag! Jag har tvättat, städat och bakat. När jag var färdig med det kollade jag på "A walk to remember". Älskar den filmen! Jag grät floder! Undrar vart man hittar en sån där kille?? Det förblir ett mysterium för mig... 


Nej nu ska jag lära mig spela "Tro" på piano... Har blivit helt såld på den när Erik Linder sjunger. Kaninte bestämma mig för om hansjunger bra eller dåligt... Det var iaf riktigt längesen jag spelade så det kan bli ganska intressant. Skulle vara ganska kul att ta nån lektion för att bli lite bättre... Fast då skulle jag nog hellre satsa på gitarr igen... Men men jag kan inte stå här hela dan och fundera...


See ya

Av malin nilsson - 16 maj 2010 09:18

I dag ska jag ha en riktig hemmafru dag... Eftersom gårdagen spenderade jag i sängen så får jag göra allt i dag. Ska börja med att baka... Jag är så jävla trött på allt nu... Har helt tappat motivationen till att hålla min diet, eller vad man ska kalla det. Allt smakar ju apa, så senaste veckorna har jag ätit som "vanligt", men det får man sota för nu... Så jag får väl skärpa mig igen. Hörde att dom har typ hittat nått enzym som bryter ner allt i magen så kan man äta allt sen. Håller tummarna :).


Men nu har jag inte tid med det här längre.

Hej så länge =)

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards