maaalinnilssson

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av malin nilsson - 22 maj 2010 13:19

Det är ju underbart väder ute i dag! Låg på studsmattan och solade på förmiddagen. Jag tyckte jag hade blivit lite brun men sen sa Lisa att jag var lika vit som innan så nu känner jag mig inte så brun längre...


I torsdags sa jag ifrån till praktiken att jag inte ville vara kvar där längre. Så i går var jag till skolan och frågade om jag kunde vara på ett hunddagis eller liknande men det tyckte dom inte heller att jag skulle vara. Nu läste jag ett mail från Britta där det stog att jag får ha min smådjurspraktik med lantbruksdjur ist. Blev överlycklig! Känns så skönt att inte behöva hålla på med råttor, hamstrar, ormar och Gud vet vad... Men jag kommer att sakna fiskarna lite grann. Hade precis blivit kompis med guppie honorna. Sista dan hade jag lyckats få dom att ligga i handen. Så sött. 


Men nu ska jag ringa till han jag ska köpa kalvarna av och fråga om jag får komma och titta på dom.


Hej svejs!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards