maaalinnilssson

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av malin nilsson - 12 maj 2010 19:45

Ja jag kan ju börja med att säga att vi struntar i mitt töntinlägg tidigare och så gör jag ett nytt :).


Jag, Linn och Julia åkte in till stan och åt sushi till lunch. Så sjukt gott det var! Är fortfarande proppmätt! När vi ätit klart kom en servitör och fråga linn om hon hade ätit för mkt eller om hon var gravid  ! 


Sen åkte jag hem till Julia och lekte lite tills vi skulle träffa klassen.


Vi åkte ner på stan igen runt 4 och köpte jordgubbar, ballerinakex och saft. Sen begav vi oss mot statsparken. 


Johanna är ju bara för söt! Kommer sakna henne massor, trots alla påhopp jag fått under hösten... (Hmmm hårig... Jag ska minsann sätta dig på plats nån gång också!)


Nu är jag hemma igen och har inte så mkt att göra... Är riktigt sugen på att gå ut men jag tror jag spar mig till fredag. 


Hej hopp!

Av malin nilsson - 12 maj 2010 13:43

Hej Kära bloggen!


I dag var jag i skolan, det var lite tråkigt för Julia ville inte leka med mig i dag så jag fick leka med Linn ist. Sen åkte vi in till stan och åt sushi så nu är vi bästisar igen. Nu sitter jag hos Julia och väntar på att klockan ska bli 4 då ska vi till statsparken och träffa våra andra kompisar och dagisfröken och fika och spela kubb. Nej nu har jag fått skrivkramp så nu orkar jag inte skriva längre...


Goodbajs!


P.s Jag ha väldigt tråkigt D.s

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards