maaalinnilssson

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av malin nilsson - 10 maj 2010 18:54

Sitter med Lasse och sjunger med i lite låtar... Fan vad jag saknar att ha singstar! Funderar på att köpa det snart   .


Jag undrar varför inte töntjulia ringer upp mig! Har ringt henne typ 20 ggr men inget svar... Hon kanske har frusit fast ute på Jälla... Det hade jag gjort om jag fått väntat på bussen en timme...


För första gången på typ 2 månader hade jag jeans på mig! Och jag gillar det inte! Något oskönare får man ju leta efter!


Nej nu ska jag trotsa vädret och ta en promenad på Söderby... Burrrr! Kallt!


Hej svejs! 

Av malin nilsson - 10 maj 2010 10:23

Nu har jag haft min sista körlektion! Äntligen!! Janne var sjuk i dag så jag hade en annan lärare. Varför fick jag inte honom från början? Han kunde man iaf prata normalt med. Han sa att jag inte skulle behöva någon mer lektion så det känns bra :D. Körkortet, Here I come!


Nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja. 2 timmar kvar så jag får väl sitta och rulla tummarna tills dess...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards