maaalinnilssson

Alla inlägg under februari 2010

Av malin nilsson - 15 februari 2010 18:18

I dag har vi haft redovisning på esteten, det var skit roligt att se vad alla hade gjort under period 1. Våran redovisning handlade om alla hjärtansdag, det var en massa par som var ute på restaurang och så hände det en massa knäppa saker. Jag och Julia skulle föreställa två white trash brudar som ingen ville ha. Haha vi var skit sexiga i våra tigermönstrade klänningar. Längtar tills nästa period då vi ska börja med showen  . 


Imorgon kommer magnus till mig, det ska bli mys  .


Tjenixen  

Av malin nilsson - 14 februari 2010 10:15

Om ni inte redan vet det så är det söndag i dag. Nu håller jag på att baka semlor tills på tisdag. Ska bli smarrigt  . Sen ska jag hämta fyrhjulingen och se mig omkring lite och elda lite skräp, ska bli skönt, det är underbart väder i dag  . Sen ska jag packa lite och åka till min kusin som har fyllt år. Egentligen skulle jag ha åkt till Ina och fikat men det får nog bli nästa helg. När vi åker från min kusin så åker jag till station och åker raka vägen Östhammar till Magnus   . Ska bli mys. 


Men nu ska jag grädda mina bullar. 

Later  

...

Av malin nilsson - 13 februari 2010 16:16

Hur kan två personer som passade så bra ihop skiljas åt så fort? Saknar tiden...

Av malin nilsson - 13 februari 2010 03:32

Kvällen var väl inte så rolig men det var mys att träffa sara igen  . Nu ligger jag i min säng med 3 filtar och en termos med vart te. Riktigt kallt var det i dag!! Buuurrrr!! Nu ska jag titta på solsidan och bara mysa lite  .


Godnatt  

Av malin nilsson - 12 februari 2010 07:53

Äntligen fredag !! Det har jag längtat efter sen förra fredagen   . Nu ska jag till skolan och ha lantbruksdjur sen åker jag och julia in till stan och möter upp sara. Sen blir det party all night long  . Eller kanske inte för i morrn kommer Martin, simon och David över och kollar på film. Då måste jag vara pigg.


Nu ska jag bege mig ut i kylan 


Hej Svejs  

Av malin nilsson - 11 februari 2010 09:17

Sitter i skolan och gör ett arbete om medeltida författare... Inte så jätte skojigt måste jag säga...


Sen ska jag och Julia plugga till provet vi har i morgon i Lantbruksdjur. Hoppas att jag klarar de  !!

Tänk på dig själv innan du säger saker om andra!


Seeee Yaaaa  

Av malin nilsson - 10 februari 2010 20:41

Sitter och pratar med Julia i telefon och Sara på msn... Blir visst fest på fredag  . Ska bli skoj att träffa Sara igen. 


Idag hade vi prov i djursjukvård... Gick väl så där, eller skit dåligt skulle jag vilja säga  . Satsar på omprov ist. Efter skolan åkte jag och Julia och tränade. Det var skönt  . Vi tog ett pass ist för gymmet, var skoj vi såg typ ut som två indianer. 



Nu ska jag sova...

God natt  !


Av malin nilsson - 9 februari 2010 06:07

I dag har vi traktor körning på förmiddagen. Börjar ledsna lite på det där nu... Vi kör ju bara runt runt i 4 timmar! Sen har vi småföretagande utan lärare, kommer få mkt gjort i dag känner jag   .


Efter skolan kommer Mange till mig. Ska bli mysigt   .


PUSS OCH KRAM  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards