maaalinnilssson

Alla inlägg under februari 2010

Av malin nilsson - 21 februari 2010 17:03

Helgen har vart mysig. I går åkte jag till Östhammar för att träffa Magnus  . Det var mysigt. Vi åt pizza och tittade på "Vi hade iaf tur med vädret igen" hos magnus bror. Sen skjutsade han hem oss och så tittade vi på Kenny begins sen somnade vi.


Idag har jag vart hos min bror och fikat med familjen. Det var gott. Han bjöd på tårta (eller mamma bjöd på). 


I morrn börjar sportlovet! Då ska jag vara ute hela dagen. Eller iaf ett tag, ska köra ut hö till alla stackars rådjur. Och ta in lite till mina små monster.


Nu ska jag duscha. 

Laters  

Av malin nilsson - 20 februari 2010 11:09

Äter frukost med Sara och Julia. I går gjorde vi pizza som var jättegod! Och tittade på Solsidan och Varg med Peter Stormare, den var bra   . Sen gick vi och la oss och pratade.


Idag ska jag åka till Magnus och sova där.


SEEEE YAAAA!

Av malin nilsson - 18 februari 2010 18:42

Jag har tråkigt!!! Finns ingenting att göra här hemma. Borde egentligen plugga till provet i morrn men det känns som att jag hoppar över det och gör det veckan efter lovet i stället. Orkar inte läsa 50 sidor om olika fodermedel nu! Mitt huvud värker lite för mkt för att ens kunna läsa baksidan på mjölkpaketet!


I morgon kommer iaf Julia och Sara och gosar lite med mig. Vi ska göra pizza och titta på film och äta chips. Ska bli mysigt   . 


Nu ska jag jag städa mitt rum lite grann sen ska jag ta ett  varmt bad  .


Sooo looong!  

Av malin nilsson - 18 februari 2010 11:42

I går var jag på Kalas med Julia och Jessica, det var trevligt. Eller jag hade skit kul, men det blev lite för många shots tror jag. Mår som jag förtjänar i dag! Riktigt sliten är jag idag!


Bror min var också ut i går men han ville inte dela på en taxi med mig och bussen skulle gå 00:15, ingen var riktigt taggad på att åka hem så tidigt men vi lyckades hitta chaufför i sista minuten! Tur var det  . Så jag kom hem runt 3 ist.


Nu sitter jag och väntar på att Lantbruksdjur ska börja och sluta så jag kan komma hem och sova nån gång!


Tjolahopp!!    



Av malin nilsson - 17 februari 2010 09:09

Sitter i skolan med Julia och har traktorteori men vi sitter mest och nördar oss på fejjan. Ikväll ska jag gå ut på kalas med den underbara. Ska bli skojigt  . Någon mer som ska ut btw? Känner att jag kommer att vara död i morrn men det är sånt man får ta :)!


I morgon kommer mina kära systrar och farmor hem från Thailand. Åh vad jag har saknat dom  . Shit vad konstigt det måste kännas att byta från 30 grader till minus 10 grader här. Lite avis är jag dock att dom kommer att se ut som pepparkakor jämfört med mig!


På fredag kommer två underbara vänner hem till mig och tittar på film, äter chips och snackar en massa skit!


Hej så länge!     

Av malin nilsson - 16 februari 2010 10:34

Åh vad jag älskar alla mattanter i skolan. Dom är de bästa man kan ha på en skola!! Idag hade dom gjort semlor i skolan till förmiddagsfikat. MUMSIGT!

Och ikväll blir det semlor hemma också. Så det blir hårdträning i morrn  !


Snart är det lunch jag längtar! All traktorteori tar hård på en! Väntar bara på att Julia ska komma och sällskapa mig lite.


Ikväll kommer Magnus hem till mig  och äter semlor och badar bastu, sk abli mys .


Seee Yaaaa  


Av malin nilsson - 15 februari 2010 22:15

God natt allesammans. Nu ska jag sova  

Av malin nilsson - 15 februari 2010 18:37

Det står inget viktigt i det här inlägget (inte för att det gör det i något av de andra heller för den delen) Jag försöker bara lära mig lite nya grejer man kan göra med bloggen...

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards