maaalinnilssson

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av malin nilsson - 7 februari 2010 19:50

Igår var jag och Mange och käkade på kina sen såg vi Snabba cash. Jag tyckte den var sådär men Mange tyckte om den iaf  . Sen åkte vi hem till Mange och kollade på film med Sara och Emil men dom åkte efter ett tag... Så nu har jag sett Östhammar också  . Det var fint  .


Nu sitter jag och lyssnar på musik i Lasses jätte obekväma headset   och nördar mig lite på ansiktsboken (som vanligt  ), men det händer inte så mkt roligt där... Funderar på om jag ska träna lite i morgon kanske? I så fall får det bli efter skolan för i natt behöver jag verkligen min skönhetssömn  .


Saaknar min lilla juliaplutt  


Hej svejs  


...

Av malin nilsson - 7 februari 2010 19:48

I've noticed these are mysterious days
I look at it and like a jigsaw puzzle and gaze
with wide open mouth and burning eyes
If only I could start to care

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards