maaalinnilssson

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av malin nilsson - 8 februari 2010 19:18

Vet du vad det bästa är, leksaker från BR. 


Hittade en skit cool penna på BR i dag. Vill ha den  . 



I dag har jag och Julia skrivit ett manus till en pjäs som vi ska spela upp för ettorna på måndag. Ska bli skit kul. Vi kommer att vara typ två white trash brudar som ingen vill ha  .


Efter skolan gick jag på stan med Julia, hon skulle på en anställningsintervju. Sen gick vi runt lite och letade efter en alla hjärtans dag present till Ludde. Vi hittade dock inget så vi ska gå på stan på fredag ist  . 


Mitt headset gick sönder idag! Fan vad ledsen jag blev den har hållt i typ 1½ år och så går den sönder. Kommer inte kunna köpa en ny förens nästa månad nu  .


Hej hopp  

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards