maaalinnilssson

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av malin nilsson - 27 februari 2010 15:32

Hatar de här vädret! Man orkar ju verkligen inte göra nånting! Det är bara slask och grått, nu regnar det också... Längtar till sommaren nu!!


I går tränade jag och Julia, sen mötte vi upp Sara och gick på stan ett tag. Jag köpte en ny väska och träningsbyxor. Sara hittade en skit snygg jacka men hon blev inte förälskad i den, som hon sa, så hon köpte den aldrig. Sen köpte vi lite mat och åkte hem till Julia och åt paneng med jordnötsås. Det var riktigt gott, men jisses vad starkt det blev!


Sen spelade vi Bobble och alfapet och tittade på Solsidan. Sara åkte hem vid halv tolv så sen såg jag och Julia Patrik 1,5 fast jag somnade rätt fort.


Idag kom Elin och hämtade mig hos Julia. Vi åkte till Maxi och köpte blondering till mitt hår, så nu sitter jag här och beundrar mitt hår  . Jag blev riktigt nöjd med det.


Nej nu orkar jag inte skriva längre och jag tror inte att nån orkar läsa mer om min dag. 


See Yaa    

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards