maaalinnilssson

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av malin nilsson - 27 juli 2010 19:36

Sitter och gör ingenting just nu. Eller jo jag sitter och visslar på Pippi Långstrump och det har jag gjort typ hela dan! Får inte ur den ur huvudet!  


Ikväll ska jag göra absolut ingenting förutom att kolla på film. I morrn ska jag klippa massor med gräs på kyrkogården. Och det kommer bli det sista jag gör innan jag slutar jobba. Sen är det två veckors göra ingenting innan skolan börjar. Ska bli skönt! 


Nu ska jag duscha för jag är alldeles dammig sen vi höll på i svinhuset!


Här var det hoppsan hejsan,här ska du se på mejsan.Kan å kan du gissa,kan du gissa vem jag är?Vill å vill du vetavad en sån som jag kan heta?Strunta i att frågaför jag säger som det är.Här kommer Pippi Långstrump,tjolahopp tjolahej tjolahoppsan-saHär kommer Pippi Långstrump,ja, här kommer faktisk jag.
Av malin nilsson - 27 juli 2010 09:25

Få bubblan vilken träningsvärk jag har i dag!  Känns som att ryggen ska gå av snart. I söndags bar pappa och jag betongväggar från svinhuset. En platta väger si så där 150 kg. Och jag kan ju verkligen inte lyfta rätt så ryggen tog ganska mycket stryk. I går så hyrde pappa en bilmaskin så den körde jag med halva dagen. Den väger 35 kg och skakar och hoppar så det är inte det lättaste att hålla fast den där manicken. Nu har Anders kommit så vi ska hjälpas åt att hela dagen.


Jag bara klagar men jäklar vilka armmuskler jag kommer att få! :D


See ya!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards