maaalinnilssson

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av malin nilsson - 22 juli 2010 14:15

  


Nu har jag beställt min almanacka. Har kollat runt på stan men jag vill inte ha en sån där opersonlig som varenda kotte har. Sen kollade jag runt på internet och hittade http://www.personligalmanacka.se/. Man kan göra egna jätte fina. Och så får man bestämma själv vad som ska finnas i. Jag har till exempel provschema och att göra listor för varje vecka som går. Och i slutet har jag 12 sidor sudoku och annat pyssel. Tänkte att det kunde vara bra att ha till alla tråkiga lektioner som kommer i höst. Typ religion! Finns det något tråkigare ämne??!


Dom kostar lite mer men det är det helt klart värt!

Av malin nilsson - 22 juli 2010 13:57

Åh vad tråkigt jag har det! Hade planerat att ta en hel dag på kyrkogården med gräsklippning och rensning. Men nu började det regna så det sket sig... 


Nästa vecka ska jag ha praktik på skolan. Ser verkligen inte fram emot det! Visst det är väl ganska kul men det är så lååååånga dagar! Jag åker hemifrån halv 7 och är hemma runt 10-11 på kvällen sen upp dan efter igen. Och så ska jag hinna med kyrkan. Känner lite press men jag ska ringa skolan och fråga om jag kan få lite kortare dagar. Hoppas det!


Nu ska jag hitta på något annat att göra!

Later!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards