maaalinnilssson

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av malin nilsson - 21 juli 2010 14:05

Hej alla trogna läsare! Hehe


Jaha annars brukar man ju dra igenom vad man gjort under dan men nu kan jag nog dra igenom vad jag gjort den senaste månaden (men det går nog ganska fort).


Praktiken är äntligen (!) slut. Men nu jobbar jag på Ramsta kyrka ist. Var där i förmiddags och rensade ogräs som växer ut i gångarna. Gräset växer inte alls men det där förbannade ogräset kan man rycka bort hur många gånger som helst... Imorgon ska jag klippa gräs. Wohoo! Det tar runt 5 timmar att bara klippa allt. Sen ska jag trimma lite i kanterna. ser fram emot en rolig dag.


Igår var jag på stan med Julia och Sara. Hittade ett bara vanligt basic linne, ett par jeans, ett jätte fint blommigt linne och trosor. Känns skönt att ha förnyat lite i gradebroben iaf. 


Jag och Sara pratade lite om att åka utomlands över nyår. Skulle vara grymt roligt. Jag tycker nyår är så sjukt överskattat så det skulle vara kul att komma bort då faktiskt. 


Hej så länge =)

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards