maaalinnilssson

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av malin nilsson - 23 juli 2010 23:31

Nu har jag svaret! Det är för att tårkanalerna sitter i hop med näshålan. Så det är tårarna som rinner ner i näsan och på den vägen är det! Fiffigt! Tror jag iaf...

Av malin nilsson - 23 juli 2010 23:21

Aj Aj aj! Det bara dunkar bakom ögonlocken. Hatar den där känslan av att vilja gråta men man håller det inne för att inte visa att man gråter! Såg en så sorglig film med pappa nyss. Men jag kan ju inte direkt visa att jag gråter för en film inför pappa. Då hade hela filmen blivit förstörd av att han sitter och snyftar, nyper en bara för att retas. Nej jag lyckades behålla stoltheten den här gången också. Men som sagt det känns som om jag har en hel nattklubb innanför ögonen! Och så är jag helt täppt i näsan också. Undrar vad det ska vara bra för att bli snorig när man blir ledsen...? Hmmm ska nog googla lite efter det...


laters...

Av malin nilsson - 23 juli 2010 09:52

I dag är jag seg i hela kroppen! Orkar inte göra nånting alls känns det som. Det är bara 16 grader ute i dag så det är inte så där jätte skönt ute. Man har verkligen blivit bortskämd nu när det har varit en så där trettio grader varje dag.


Det jobbigaste är att jag verkligen borde åka och jobba. Men jag tror att jag spar gräsklippningen till nästa vecka. Det är sista veckan jag jobbar! Ska bli så jäkla skönt att inte ha nånting alls som man måste göra på dagarna! I dag ska jag iaf vattna blommorna och kratta gångarna så det är fint inför helgen.


Jag satt och kollade runt lite på internet vart man kan åka nånstans på jullovet. Helst skulle jag vilja åka nånstans inom europa eller till thailand. Men i Europa är det inte så jätte varmt runt nyår och till Thailand är det så långt att åka. Kanske kanarieöarna. Har suttit och letat i massa forum och vad jag förstått så ligger det runt 20-25 grader. Men det är ju trots allt mer än 4 månader dit så det är ingen panik än så länge...


Hej svejs!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards