maaalinnilssson

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av malin nilsson - 7 mars 2011 09:47

Jag kan ju börja med att säga JÖSSES VILKEN HELG. Fylla på hög nivå och jag är fortfarande bakis så det skriker om det. Jag hade (som förväntat) en awesome  helg. Men åh vilken lycka det var att komma hem och få sova ut.


Den här veckan har jag ingen skola alls, fast i dag ska jag åka iväg och sälja biljetter till studentskiva. Pappa sa att jag skulle få låna hans bil. Jag känner inte för att sätta mig på en buss nu. Så det var toppen. Känns ganska ovärt också att ta bussen till skolan för bara en halvtimme. I morgon är det fettisdagen så jag ska baka semelbullar tills de också.


Jag ångrar att jag inte tog med min kamera på båten. Det hade blivit ganska sköna bilder tror jag! Nu ska jag ta en dusch och sen åka till skolan.

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards