maaalinnilssson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av malin nilsson - 3 mars 2011 16:07

Åh vad jag ser fram emot den här helgen! I morgon bär det av till Emmas nya place. Ska bli spännande att se hur hon har fått det hemma hos sig =)


Lättövertalad som jag är så lyckades Jessica och Lollo få med mig på kryssning på lördag. Jag som verkligen inte skulle åka med! En båt med fulla studenter?? Nej tack liksom. Fast nu ser jag verkligen fram emot helgen. Kommer säkert bli awesome när man väl är där. =) Östersjön here I come!

  

Dagen har varit jätte bra. Bara sköna lektioner och sista var till och med inställd. Jag och Linn åkte in och åt sushi på vårat favorit ställe efter skolan. Hur mysigt och gott som helst! Sen tog vi en runda på stan och Linn hade också en tid på närakuten så jag följde med dit. Jäkla pucko läkare hon fick då! Ville knappt ens kolla på hennes sår... Usch så irriterad jag vart på honom! Verkligen en sån där läkare som tror att allt går att lösa med lite penicillin...


nej nu ska jag börja fixa lite med maten. Blir såklart soppa och pannkisar som alla andra torsdaga :P

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards