maaalinnilssson

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av malin nilsson - 2 mars 2011 14:47

Vårkänslor eller vadå?? Det är ju så underbart väder ute! Jag plockade till och med fram vårjackan i dag. Så skönt att slippa den stora och klumpiga vinterjackan. 


I går kom Sara hem till mig efter skolan. Vi bakade grymt goda kladdkaksmuffins! Kolla här för recept och bild =) Du kommer inte ångra dig ;) haha.


Nej i dag, mina vänner, är humöret verkligen på topp. Jag har börjat sola solarium. Eller börjat och börjat. Jag solade i dag, men tanken är att jag ska sola en dag i veckan iaf. Men absolut inte mer. Jag är livrädd för solarium egentligen men jag vill ju så gärna vara brun till STUDENTEN så jag får lägga undan min rädsla för att få min fåfänga tillfredställd...


Åter till vädret... Det är så kontigt att man styrs så mycket av vädret. Eller ljuset överhuvudtaget. Jag känner att jag har så himla mycket överskottsenergi nu för tiden. Det är så skönt att komma hem sent från skolan och märka att det fortfarande är ljust ute. Våren är ju ändå så härlig!!


Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards