maaalinnilssson

Alla inlägg den 12 april 2010

Av malin nilsson - 12 april 2010 19:51

Jag vill inte ha din skit prylar (eller vad du nu säljer?). Så sluta ring! 


Jag har nån attans telefonförsäljare efter mig. Dom ringer typ en gång om dagen! Börjar bli ganska irriterande! Googlade på numret. Vissa skriver att det är ett blufföretag och andra säger att det är ComHem som ringer. I vilket fall så om dom har tackat nej så ringer dom 4 (!) gånger om dagen! Så jag tänker då inte svara när dom ringer!


Jag förstår inte hur de har fått tag i mitt numer heller? Jag har ju kontantkort. Jag finns inte registrerad nånstans och inte heller vart kund hos dom... Riktigt mystiskt...


I alla fall så ska jag berätta om min väldigt händelserika helg. 


I fredags så var jag bara hemma och tittade på film. 


I går var jag ute hela dan i den underbara vädret och flyttade upp stängslet på stolparna så mina kossor inte rymmer i sommar. Slutade med en blånagel och några blåmärken. 


I dag var jag in en snabbis till stan på förmiddagen och skaffade internetbank och bokade körlektioner och riskettan. Sen åkte jag hem och fortsatte med hagen tills jag upptäckte att huggormarna tyckte om solen lika mycket som jag. Sen sprang jag hem och sen dess har jag inte gjort så mycket...


See ya

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards