maaalinnilssson

Alla inlägg den 8 april 2010

Av malin nilsson - 8 april 2010 10:30

I går var jag och pappa hos farmor hela dagen. Pappa beskar äppelträd och jag

plockade pinnar. Vi åkte hem runt 4. Pappas bil höll på att ge upp på vägen hem. Vi orkade knappt upp för backarna. Sen fick jag köra i 70 hela vägen hem. Gissa om det tog lång tid?!


Sen åkte jag in till stan och träffade Jonna och Ronja. För gick vi till Alexander och tog en öl och käka pizza. Sen gick vi till Bullit och vidare till Williams. Jag som bara skulle ta ett par öl. Jo tjena! Den har man ju hört förut. Och ändå så tror jag varje gång att jag ska lyckas med det? I dag känner jag mig inte så fräsch.


Snart ska jag iväg till stan och äta sushi med Malin. Känns som om jag inte riktigt har råd med det efter gårdagen men jag är såååå sushisugen!


Hej svejs!

Presentation


Hej! Jag heter Malin Nilsson och bor i Uppsala.

På min blogg skriver jag om allt som faller mig in. Och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Nedräkning till studenten

Omröstning

Min blogg?
 Ogillar
 Gillar

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards